منشور اخلاقی
-----------------
ما اصول رفتاری و ارزش های اخلاقی زیر را باور داشته و برای تحقق و نهادینه شدن آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود:
1- باور قلبی به ارزشهای ملی ، فرهنگی و دینی در ارتباط با مشتریان ، ارباب رجوع و همکاران.
2- پایبندی به اصول اخلاقی در ارتباطات فردی و سازمانی با تاکید بر تعهد ، صداقت و صراحت.
3- ارزش نهادن به اصول حرفه ای در تولید و جلب رضایت و اعتماد مشتریان.
4- ارتقای فرهنگ مشارکت در فرآیندهای تصمیم گیری و سیاستگذاری سازمانی.
5- ارتقای دانش و توسعه تجربه سازمانی به عنوان دستاوردهای اصلی شرکت و اشتراک آنها با همکاران ، پیمانکاران و شرکاء و همه طرفهای ذینفع در چار چوب ضوابط مجاز سازمان.
6- ارزشگذاری بر وقت شناسی و تلاش بیوقفه برای انجام به موقع فعالیتها و تعهدات در کنار احترام به حقوق و وقت مشتریان ، ارباب رجوع و همکاران.
7- تاکید بر بهبود کیفیت مخصوصاٌ با بکار گیری قوانین آراستگی یا (5S) .
8- کاربری بهینه منابع و امکانات از طریق حذف امور و تشریفات غیر ضروری جهت رسیدن به بالاترین سطوح بهره وری.
9- درک نقش کلیدی رضایت مصرف کنندگان در نیل به اهداف سازمانی و در اولویت قرار دادن این اصل در تمام فرآیند تولید.
10- مطمئناٌ موفقیت مادی مورد توجه است ولی ما آن را وسیله ای برای تامین هدفی گسترده تر که ارائه کالا مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد می دانیم.
11- اتخاذ سیاستهای مشتری مدار بعنوان بستر تعالی.
12- رعایت ادب ، نزاکت ، عدالت و انصاف بعنوان رمز بقا در بازار رقابتی امروز.